2025 04 16

„Gubernija“ pristato 360 metų sukakčiai skirtą kampaniją: dėmesio centre – bendrystė ir žinutė apie visuomenės vienybę

360 jubiliejų šiemet mininti seniausia alaus darykla „Gubernija“ pradeda naują komunikacijos kampaniją, atspindinčią prekės ženklo vertybes bei kalbančią apie itin aktualią šiandienos tendenciją – bendrystės siekį. Pagrindinė kampanijos žinutė – „Turime daug bendro“ – parodo, kad net ir skirtingų požiūrių, profesijų, pomėgių ar patirčių žmonės turi daugiau bendrumų nei skirtumų. 

Skatina dialogą ir ryšių kūrimą

Kampanija sukurta siekiant pažymėti istorinę sukaktį – bendrovės „MV GROUP Production“ valdoma „Gubernija“ yra seniausia veikianti alaus darykla Lietuvoje, kurios ištakos siekia 1665 metus. Per visą šį laiką „Gubernija“ augo kartu su Šiaulių miestu, išgyveno įvairius istorinius įvykius, kurių metu demonstravo bendruomeniškumą ir buvo neatsiejama ekonominio, socialinio bei kultūrinio gyvenimo dalimi.

„Per 360 metų istorijos „Gubernija“ visuomet buvo ta vieta, kur susipindavo žmonių likimai ir gimė bendrystė. Nuo pat įkūrimo 1665 metais alaus darykla ne tik gamino gėrimus, bet ir telkė bendruomenę – čia carinės priespaudos metais vyko slapti susibūrimai lietuvybei išsaugoti, čia per pandemiją kilo iniciatyva „savi už savus“, padėjusi išgyventi vietiniams verslams. „Gubernija“ visada buvo ir yra ten, kur gimsta sporto, kultūros bendruomenių pasiekimai ar paprasčiausias noras pabūti kartu. Šia kampanija norime priminti, kad tikras bendravimas prasideda tuomet, kai atsigręžiame vieni į kitus ir atrandame tai, kas mus jungia, o ne skiria“, – teigia „MV GROUP Production“ Prekių ženklų valdymo skyriaus vadovė Dalia Gruzdzevičiūtė.

Naujoji „Gubernijos“ kampanija įgyvendinama pasitelkus platų rinkodaros ir komunikacijos kanalų spektrą. Taip pat žiūrovams bus pristatytas vaizdo įrašų ciklas, kuriame skirtingoms stovykloms atstovaujantys žmonės įsitrauks į unikalų eksperimentą.

Projektas akis į akį suves skirtingų polių atstovus: jauną ir seną, futbolininką ir krepšininką, skirtingų žanrų muzikantus, alaus ir vyno somelje, šiaulietį ir Šiaulių mylėtoją iš kito miesto. Šie žmonės atsakinės į klausimus su galimybe rinktis vieną iš dviejų atsakymų bei dalyvaus specialioje „Gubernijos“ rungtyje.

Skirtumai gali tapti ne skiriančiais barjerais, o jungiančiais tiltais

Pasak  D. Gruzdzevičiūtės, naujosios kampanijos tikslas – ne tik paminėti reikšmingą „Gubernijos“ jubiliejų, bet ir skelbti aktualią žinutę apie visuomenės vienybę.

„Ši kampanija nėra tik apie „Gubernijos“ istoriją. Ji apie mus visus ir apie tai, kad skirtybės neturi tapti barjerais. Jos gali tapti tiltais, padedančiais mums jaustis bendruomenės dalimi, užtikrinančiais saugumą ir leidžiantiems džiaugtis, tuo, kas esame“, – sako Prekių ženklų valdymo skyriaus vadovė.

Kampanijoje naudojami vizualiniai sprendimai, pasitelkia kontrasto principą, tačiau išlaiko nuoseklumą su „Gubernijos“ prekės ženklo istorija ir estetine kalba. Ryškus oranžinis ir tamsiai mėlynas fonas, skirtingi žmonės ir jų pomėgiai, skirtumai, kurie tampa bendrystės pradžia. Kiekvienas vizualinis sprendimas ne tik iliustruoja šią mintį, bet ir pabrėžia „Gubernijos“ jubiliejų, kuriame dalyvauti kviečiamas kiekvienas, nepriklausomai nuo amžiaus, pomėgių, lyties ar socialinės padėties.

Kampaniją „Turime daug bendro“ „Gubernija“ įgyvendina kartu su komunikacijos agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“.